TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG U&Me 2013

Saturday, January 5, 2013

Lawak - Tarzan dengan Monyet



Monyet : Tarzan, kenapa engkau sorang je yang pakai cawat? Kami semua tak pakai. Ada apa-apa rahsia ke?
Tarzan : Tak ada apalah!
Monyet : Kita kan kawan baik. Takkan nak berahsia kut?
Tarzan : Aku kata tak ada, tak ada lah!
Monyet sungguh rasa tak puas hati dengan jawapan Tarzan. So diapun ajak kawan-kawan dia ke pondok Tarzan dan mengintai untuk mencungkil rahsia Tarzan.Seperti biasa, sebelum mandi Tarzan mesti buka cawat dia(itulah satu-satunya cawat yang dia ada). Bila tengok aja keadaanTarzan yang berbogel tu, monyet-monyet tu pun ketawa dengan berdekah-dekah.
Monyet : Patutlah dia pakai cawat. Rupa-rupanya dia malu sebab ekor dia kat depan.wakakaka...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers