TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG U&Me 2013

Tuesday, January 22, 2013

Macam-Macam - Beg Sekolah 1 Malaysia



Gambar ini telah diupload oleh seorang hamba Allah yang mana menceritakan bahawa beg ini diberi kepada anak saudaranya yang mendaftar darjah 1 beserta wang RM100. Berikut merupakan kenyataan tuan empunya gambar yang diambil dari FB page SukanStar.

#anak sedara gua masuk darjah 1 tahun ni..lu orang tau apa dia dapat..rm100 berserta beg 1 malaysia..lu orang boleh tengok gambar ni..di sebalik satu sudut..ada lambang UMNO/BN..come on lah..tak kan bagi beg pada budak darjah 1 sampai nak letak lambang parti kot..celaka apakah pemikiran ini..terdesak sangat pun jangan lah pada beg budak darjah 1 sampai nak design macam ni..
#jangan cakap gua edit gambar ni..gua snap sendiri ni..tak percaya..pergi cari beg budak darjah 1..cek sendiri..




Sumber - Klik DiSini

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers