TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG U&Me 2013

Thursday, February 2, 2012

Info - Pastikan Anda letak Laptop Pada Tempat yg Betul


Mangsa yang berusia 25 tahun meninggal dunia di rumah . Pihak bomba mengambil masa beberapa hari penyiasatan untuk mengetahui punca kebakaran. Dan akhinya, telah dikenalpasti bahawa api itu adalah disebabkan oleh komputer riba yang diletakkan di atas katil. Kipas laptop berkenaan tidak mendapat udara cukup untuk menyejukkan komputer lalu menjadi semakin panas dan terbakar. Mangsa meninggal dunia kerana terhidu karbon monoksida.

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers