TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG U&Me 2013

Monday, January 14, 2013

Lohan dituduh mencuri lagi




AKTRES Lindsay Lohan sememangnya boleh dikategorikan sebagai artis yang bermasalah. Baru-baru ini aktres tersebut dituduh mencuri lagi – kali ini bukan calang-calang barangan yang dikatakan telah dicurinya tetapi merupakan rantai milik mendiang bintang legenda Elizabeth Taylor.

Seperti yang dilaporkan Daily Mail, Lohan dikatakan mencuri rantai tersebut daripada seorang jururawat yang telah lama bekerja dengan mendiang.

Memandangkan jururawat itu sudah lama menjaga Taylor, akhirnya mendiang telah menghadiahkan rantai kesayangannya itu. Sebagai hadiah daripada seorang aktres tersohor, jururawat tersebut menganggapnya sebagai hadiah yang sangat berharga.

“Elizabeth Taylor telah menghadiahkan salah satu rantai kepada jururawat yang sudah lama berkhidmat dengannya. Tidak dinafikan rantai itu agak mahal dan sangat bererti buat mendiang,” jelas satu sumber kepada Contactmusic.

Kejadian itu dikatakan berlaku masa Lohan berkunjung ke rumah jururawat berkenaan baru-baru ini dan sehingga sekarang bukti kehilangan lebih menjurus kepada aktres itu.

“Sewaktu melihat rantai berkenaan Lohan seperti sangat kagum dengan kecantikannya. Tidak lama kemudian, rantai itu didapati hilang iaitu pada hari yang sama Lohan berkunjung ke rumah jururawat itu,” ujarnya.





Sumber-Klik DiSini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers