TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG U&Me 2013

Sunday, March 14, 2010

Sumber Rezeki vol2

Salam..
hurm...macam mana korang dah test ker sumber rezeki yang aku post kan dulu?
marhaban2u dan balajar bisnes internet percuma..rugi la kalau korang masih belum cuba.
Alhamdulillah pendapatan dengan marhaban2u setakat ni berjalan baik.

Hari ni aku nak bagi tahu sumber pendapatan tidak mengunakan modal langsung.
hurm..aku bukan mengarut tahu x..korang pernah dengar "YouthSays".
YouthSays ni satu pusat komuniti membincangkan pelbagai isu semasa malaysia dan juga asia.
selain itu ada juga maklumat yang dipaparkan untuk kita memberi pandangan. kira dia buat surveys la.

Jadi dari setiap Surveys yang kita jawap akan diberi imbuhan atau pun ganjaran kerana kita memberi jawapan dan pandangan.Bukan susah pun soalan..budak-budak pun boleh jawap.

Jadi terpulang la kepada korang semua.."bagi aku mana ada jalan disitu ada rezeki..."

"Klik Sini"

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers