TERIMA KASIH KERANA MELAWAT BLOG U&Me 2013

Wednesday, March 17, 2010

Kenapa kena kaya?

1)Aku kena kaya sbb dlm family aku takde yg kaya!!! kalau adik, abang @ mak ayah aku emergency nak pakai $$$ takkan aku nak cakap TAKDE???

2) Aku kena kaya sbb aku nak ubah nasib keturunan aku!!! kalau ayah, datuk, moyang aku dah banyak duit, takkan aku nak sama banyak macam diaorang??? lagipun tu diorang punya!Aku nak anak-anak aku dapat yang terbaik.

3) Aku kena kaya sbb aku boleh berbakti pada agama, bangsa dan negara.......

4) Aku kena kaya sbb aku nak pakai, makan, tinggal dan beli benda yg aku NAK!!! selama ni aku pakai, makan, tinggal dan beli benda yg aku MAMPU.......Adakah rumah, kereta, motor, baju, hp, kasut dan apapun yg anda ada sekarang benda-benda yg anda NAK, IDAMKAN, INGINKAN atau sekadar yg anda MAMPU???

Ubah Hidup Anda Disini

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers